joi, 3 mai 2012

Salata Caesar cu pui




Pentru ca e imi plac foarte mult salatele( tinand cont si ca trebuie sa dau jos cateva kilograme : D ), azi am gatit celebra si delicioasa salata Caesar. Reteta originala nu este cu pui dar mie imi place asa.


Ingrediente:

1 salata verde 
1 piept de pui
5-6 linguri de ulei de masline
1 lingura otet din vin alb
2 linguri mustar ( Dijon)
1 catel de usturoi
1 galbenus de ou
2 linguri de ansoa in ulei
1/2 lingurita sos Worchestershire
4-5 linguri parmezan
crutoane de paine 
sare, piper




Prajim pieptul de pui la gratar. Salata o spalam si o rupem bucati  intr-un bol. Dupa ce puiul este prajit, il scoatem , il lasam sa se raceasca si il taiem bucatele mici.






Intr-o tigaie cu putin ulei de masline prajim crutoanele dintr-o felie de paine.  In bol adaugam salata, apoi bucatile de pui.






Usturoiul il tocam marunt , iar parmezanul il radem ( eu am avut gata ras). Pregatim dressingul astfel: amestecam intr-un bol galbenusul de ou cu uleiul, adaugam otetul, ansoa, sosul Worchestershire , usturoiul, mustarul , parmezanul ras si potrivim de sare si piper.







Punem sosul astfel obtinut peste salata. Apoi adaugam crutoanele si amestecam. Mai punem parmezan ras daca este cazul si servim rece. Pofta buna!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...